آزمون آیلتس یو کی وی آی  ukvi

آزمون آیلتس یو کی وی آی  ukvi

توسط : تیم محتوا
1,154

آیلتس برای آموزش های آکادمیک و عمومی UKVI و مهارت های آیلتس، آزمون های زبان انگلیسی ایمن (SELT)  توسط وزارت کشور انگلستان برای درخواست های ویزا به انگلستان تایید شده است. تمامی دانشگاه ها و کالج های بریتانیا نتایج آیلتس آکادمیک را می پذیرند. این بدان معناست که ممکن است نیازی به شرکت در آیلتس برای آزمون UKVI آکادمیک نداشته باشید، اما می توانید نتیجه آیلتس آکادمیک را ارسال کنید. قبل از رزرو آزمون، مطمئن شوید که با سازمان‌هایی که برای آن درخواست می‌کنید به کدام آزمون نیاز دارید. آزمون آیلتس یو کی وی آی UKVI راهی برای کسانی است که به دنبال مهاجرت و دریافت ویزا هستند.

آزمون UKVI آکادمیک

آزمون آیلتس که در آن شرکت می کنید و نمره ای که نیاز دارید. به شرایط ویزای شما و یا الزامات موسسه ای که قصد تحصیل یا کار در آن را دارید بستگی دارد. آزمون های آیلتس زیر در لیست آزمون های SELT گنجانده شده اند و برای اهداف ویزا و مهاجرت انگلستان تایید شده اند:

این آزمون برای شرکت کنندگانی است که مایل به تحصیل در مقاطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد و برای کسانی که به دنبال ثبت نام حرفه ای در انگلستان هستند.

آیلتس برای ویزای بریتانیا و مهاجرت (آکادمیک) نیز کامپیوتر در مکان های خاص در دسترس است.

آیلتس برای UKVI آکادمیک

این آزمون برای داوطلبانی است که مایل به مهاجرت به انگلستان هستند و برای کسانی که مایل به آموزش یا تحصیل در سطح پایین تر از مدرک هستند.

آیلتس برای UKVI (آموزش عمومی)

این آزمون آیلتس یو کی وی آی UKVI برای کسانی است که به عنوان بخشی از درخواست خود برای ویزای بریتانیا و مهاجرت برای ورزشکاران (T2)، نماینده یک تجارت خارج از کشور یا خانواده (همسر/شریک، نامزد، نامزد یا پیشنهاد مدنی، نیاز به اثبات مهارت‌های مکالمه و شنیداری انگلیسی دارند.

IELTS Life Skills A1

این آزمون برای کسانی است که به عنوان بخشی از درخواست خود برای ویزای بریتانیا و مهاجرت برای تمدید ویزای خانواده (همسر/شریک یا والدین وابسته) نیاز به اثبات مهارت های مکالمه و شنیداری انگلیسی خود دارند. (این تست فقط در انگلستان موجود است)

IELTS Life Skills A2

این آزمون آیلتس یو کی وی آی UKVI برای کسانی است که به عنوان بخشی از درخواست برای ویزای بریتانیا و مهاجرت برای تمدید ویزای خانواده (همسر/شریک یا والدین وابسته) نیاز به اثبات مهارت های مکالمه و شنیداری انگلیسی خود دارند.

IELTS Life Skills B1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پیشنهاد مطالعه:بهترین دانشگاه های ایرلند

آیلتس برای UKVI آموزش آکادمیک و عمومی

آزمون آیلتس برای آزمون‌های آکادمیک و عمومی UKVI برای شما مناسب است اگر برای مبتکر، استارت‌آپ، کارگر ماهر (که قبلاً به عنوان ویزای کاری Tier 2 عمومی شناخته می‌شد،) درخواست می‌دهید. آزمون های آیلتس برای UKVI برای برآوردن الزامات اداری خاص که توسط وزارت کشور بریتانیا مشخص شده است طراحی شده است و در یک مرکز آزمون تایید شده UKVI برگزار می شود.

آزمون آیلتس یو کی وی آی UKVI مانند آزمون های آیلتس برای تمام مقاصد دیگر است. فرم های گزارش آزمون کمی متفاوت خواهند بود تا نشان دهند که شما در یک مرکز آزمون تایید شده UKVI در آزمون شرکت کرده اید.

IELTS Ready Premium

با دسترسی رایگان به IELTS Ready Premium شما منابع ضروری مانند نمونه سوالات، پاسخ های مدل و تمرینات واژگان را دریافت خواهید کرد. این امکان را دارید تا با تمرینات تمرینی و تست های آزمایشی برای تمام مهارت های آیلتس   Reading، Writing، Listening و Speaking که قبلا فقط با Road to IELTS در دسترس بود، با اطمینان آماده شوید. 

همچنین می‌توانید در هر زمان و هر مکان به صورت رایگان و بدون رزرو آزمون آیلتس به عضو آماده آیلتس دسترسی داشته باشید. آزمون های تمرینی رایگان و مواد آماده سازی آزمون آیلتس یو کی وی آی UKVI به صورت آنلاین یا با کپی از کتاب تمرین آیلتس که شامل نمونه آزمون های آیلتس آکادمیک و آموزش عمومی آیلتس است، تمرین کنید.

آزمون آیلتس یو کی وی آی  ukvi

شرایط آزمون یو کی وی آی

تاریخ ها و مکان های مناسب در دسترس است. چندین مکان آزمون در کشورهای سراسر جهان وجود دارد. بیش از 800 مرکز رسمی آزمون آیلتس شورای بریتانیا است که همگی در موقعیت مناسبی قرار دارند و دارای امکانات مدرن هستند. 

پنج فرم اضافی گزارش آزمون به صورت رایگان وجود دارد.. این فرم ها به صورت رایگان به مؤسساتی که برای آنها درخواست می دهید مانند دفاتر مهاجرت، دانشگاه ها و غیره ارسال می شود. می توانید آزمون را به صورت آنلاین یا حضوری با گزینه های پرداخت مناسب رزرو کنید. کارکنان مجرب در تمام مراحل آزمون آیلتس یو کی وی آی UKVI به شما کمک می کنند تا مطمئن شوید که برنامه آیلتس شما به خوبی انجام می شود.

آیلتس برای  UKVI Academic

این آزمون برای افرادی است که مایل به تحصیل در مقاطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد هستند و برای کسانی که به دنبال ثبت نام حرفه ای در انگلستان هستند.

آیلتس برای آموزش عمومی UKVI

این آزمون برای افرادی است که مایل به مهاجرت به انگلستان هستند و برای کسانی که مایل به آموزش یا تحصیل در سطح زیر مدرک هستند.

IELTS Life Skills A1

این آزمون آیلتس یو کی وی آی UKVI برای کسانی است که برای ویزای "خانواده یک فرد مستقر" درخواست ویزای بریتانیا و مهاجرت می دهند و باید مهارت خود را در صحبت کردن و گوش دادن به زبان انگلیسی نشان دهند.

IELTS Life Skills A2 

این آزمون برای افرادی است که برای تمدید ویزای خانواده، همسر یا شریک خود برای ویزای بریتانیا و مهاجرت درخواست می کنند و باید توانایی خود را در صحبت کردن و گوش دادن به زبان انگلیسی اثبات کنند.

IELTS Life Skills B1

این آزمون برای افرادی است که باید مهارت خود را در مکالمه و گوش دادن به زبان انگلیسی اثبات کنند تا بتوانند درخواستی برای اخذ اقامت و اقامت در ویزا و مهاجرت انگلستان ارائه دهند.

روند آیلتس برای UKVI 

یک آزمون امن زبان انگلیسی (SELT) که توسط دولت بریتانیا مجاز است، آزمون آیلتس یو کی وی آی UKVI نامیده می شود. بنابراین آیلتس می تواند برای حمایت از درخواست ویزای بریتانیا و مهاجرت (UKVI) با نشان دادن مهارت زبان انگلیسی شما مورد استفاده قرار گیرد. 

آیلتس آکادمیک و آموزش عمومی آیلتس برای UKVI برای برآوردن نیازهای اداری خاص که توسط وزارت کشور بریتانیا مشخص شده است ایجاد شده است. از آنجایی که آیلتس آکادمیک UKVI شامل ورودی برای وزارت خانه بریتانیا و شورای پرستاری و مامایی است، آسان‌ترین آزمون برای اکثر متقاضیان است. علاوه بر این، این آزمون چالش برانگیزتر است، با درصد قبولی کمتر.

تفاوت بین آزمون IELTS و IELTS UKVI چیست؟

از نظر فرمت، موضوع، نمره و درجه سختی، آزمون آیلتس و آیلتس برای UKVI دقیقاً برابر است. فرم گزارش آزمون که شامل نتایج شما می‌شود، کمی متفاوت است، اما برای نشان دادن این واقعیت که شما امتحان را در محلی که توسط وزارت کشور بریتانیا مجاز است به عنوان آیلتس رسمی برای مرکز آزمون UKVI شرکت کرده‌اید.

کسانی که علاقه مند به کار یا تحصیل در انگلستان هستند باید آزمون آیلتس یو کی وی آی UKVI  را پشت سر بگذارند. اگر قصد کار یا تحصیل در انگلستان را دارید باید برای ویزای انگلستان اقدام کنید. آیلتس UKVI یک آزمون انگلیسی امن است که توسط دولت بریتانیا (SELT) تایید شده است. 

آزمون آیلتس یو کی وی آی  ukvi

چهار ماژول آیلتس

در آزمون آیلتس هیچ قبولی یا مردودی وجود ندارد. همچنان برای هر یک از چهار ماژول آیلتس، شنیداری، صحبت کردن، خواندن و نوشتن از 1 تا 9 نمره باند داده می شود. تا زمانی که نمرات خوبی دریافت کنید، با نشان دادن تسلط خود به زبان انگلیسی، در صورتی که نتوانید در هر یک از ماژول ها نمره خوبی دریافت کنید، مشخص می شود که شما یک فرد غیر بومی هستید.

در حالی که، آموزش عمومی آیلتس دارای ماژول های شنیداری و گفتاری کمی متفاوت است، اما نه به طور قابل توجهی. با این حال، بخش نوشتن و خواندن کمی متفاوت است. بنابراین آموزش عمومی آیلتس به ارزیابی مهارت انگلیسی در یک زمینه منظم و مفید کمک می کند. علاوه بر این، آیلتس عمومی ساده تر از آیلتس UKVI است.

پیشنهاد مطالعه:راهنمای تحصیل دکتری در کانادا

انواع اصلی آزمون آیلتس یو کی وی آی UKVI  کدامند؟

IELTS Academic  و IELTS General Training دو نوع اصلی آیلتس UKVI هستند. هر دو آزمون توانایی های شما را در صحبت کردن، خواندن، نوشتن و گوش دادن به زبان انگلیسی ارزیابی می کنند. اگر قصد دارید در کشورهای انگلیسی زبان در خارج از کشور تحصیل کنید، باید در آزمون آیلتس یو کی وی آی UKVI آکادمیک شرکت کنید. آزمون IELTS General Training برای مقاصد مهاجرتی یا استخدامی توصیه می شود.

1. آیلتس آکادمیک

برای کسانی که مایل به حضور در دانشگاه یا محیطی هستند که در آن زبان انگلیسی زبان اصلی است، آزمون آیلتس آکادمیک مناسب است (تحصیلات عالی). برای ثبت نام حرفه ای می توانید آیلتس آکادمیک را نیز بگذرانید. این آزمون آمادگی شما را برای شروع تحصیل به زبان انگلیسی ارزیابی می کند. از اصطلاحات رایج در زمینه های دانشگاهی استفاده می کند. شما این امکان را دارید که آیلتس آکادمیک را به صورت کاغذی، آنلاین یا در خانه یا مکان مناسب دیگری امتحان کنید.

2. آموزش آیلتس جنرال

آموزش جنرال آیلتس برای متقاضیانی که می خواهند زیر سطح مدرک تحصیل کنند مناسب است. این شامل یک مدرسه یا کالج با جمعیت انگلیسی زبان است. همچنین ممکن است برای دوره های کارآموزی یا سایر اشکال آموزش استخدامی استفاده شود. 

همچنین برای مهاجرت به استرالیا، کانادا، نیوزلند و انگلستان، آموزش عمومی آیلتس ضروری است. این آزمون آیلتس یو کی وی آی UKVI توانایی های رایج زبان انگلیسی را که در محیط های اجتماعی و حرفه ای به آن نیاز دارید را پوشش می دهد. آموزش عمومی آیلتس فقط برای آزمون های کامپیوتری و کاغذی در دسترس است.

آزمون آیلتس یو کی وی آی  ukvi

مزایای آیلتس برای UKVI 

از مزایای شرکت در آزمون آیلتس UKVI می توان به موارد زیر اشاره کرد:

•    به لطف بیش از 1000 مرکز آزمون تایید شده توسط وزارت کشور بریتانیا در بریتانیا و خارج از کشور، دانش آموزان می توانند از هر مکانی در این آزمون شرکت کنند.

•    اگر دانش آموزی در آزمون UKVI مردود شود، نیازی به شرکت مجدد در آیلتس نیست. دانشجو در عوض برای ویزای انگلستان پذیرفته خواهد شد با این شرط که در یک دوره پیش از جلسه زبان انگلیسی در انگلستان ثبت نام کند.

•    توانایی یک دانشجو برای به دست آوردن PR اقامت دائم در بریتانیا پس از تکمیل برنامه مدرک خود با نمره آیلتس UKVI تسهیل می شود.

علاوه بر این، شما نیازی به گذراندن آیلتس آکادمیک برای انگلستان ندارید. شما می توانید با داشتن شرایط استاندارد آیلتس علاوه بر واجد شرایط بودن برای ثبت نام در هر دانشگاهی در کشور، یک دوره لیسانس، فوق لیسانس یا دکترا را در انگلستان دنبال کنید.

کسب حداقل نمره آزمون آیلتس یو کی وی آی UKVI

با این حال، در این شرایط، شما باید مطمئن باشید که در آزمون آیلتس یو کی وی آی UKVI حداقل نمره مورد نیاز تعیین شده توسط دانشگاه مورد نظر خود را برآورده خواهید کرد. در غیر این صورت، تا زمانی که نمرات لازم را به دست آورید، باید مجدداً در آزمون شرکت کنید. 

آیلتس برای انگلستان (آکادمیک) سودمندتر است زیرا حتی اگر نمرات آیلتس شما کمتر از آنچه یک دانشگاه نیاز دارد، مجبور به شرکت مجدد در این آزمون نخواهید بود. به جای آن فقط باید یک دوره قبل از جلسه زبان انگلیسی را بگذرانید.

کجا می توان در آزمون آیلتس لایف اسکیلز شرکت کرد؟

آزمون‌ های مهارت ‌های زندگی آیلتس در سراسر جهان، در مکان‌ هایی که توسط UKVI مشخص شده است، در دسترس است. شما می توانید به راحتی آزمون آیلتس یو کی وی آی UKVI مهارت های زندگی خود را به صورت آنلاین در سایت شورای بریتانیا رزرو کنید. برای رزرو آزمون آیلتس سه مرحله وجود دارد:

•    تاریخ آزمون خود را انتخاب کنید.

•    یک حساب کاربری با شورای بریتانیا ایجاد کنید.

•    رزرو و پرداخت کنید.

فرمت آزمون IELTS Life Skills چگونه است؟

IELTS Life Skills  برای افرادی است که نیاز دارند مهارت‌های مکالمه و شنیداری انگلیسی خود را در چارچوب مرجع مشترک اروپایی برای زبان‌ها (CEFR) سطوح A1، A2 یا B1 اثبات کنند. مهارت‌های زندگی آیلتس در سه سطح موجود است:

    IELTS Life Skills – A1 Speaking and Listening

    IELTS Life Skills – A2 Speaking and Listening

    IELTS Life Skills – B1 Speaking and Listening

وظایف در مهارت های زندگی آیلتس به گونه ای طراحی شده است که تجربه روزمره برقراری ارتباط در یک کشور انگلیسی زبان را منعکس کند. از شما انتظار می رود در آزمون آیلتس یو کی وی آی UKVI در بحث های کوتاهی در مورد موارد ذیل شرکت کنید:

پیشنهاد مطالعه:برترین بورسیه های تحصیلی در روسیه

موضوعات روزمره از جمله:

    اطلاعات شخصی/تجارب

    خانواده و دوستان

    خرید کالا

    کار کردن

    سلامتی

    اوقات فراغت

    آموزش/آموزش

    حمل و نقل

    آب و هوا

سطح A1

در A1 مربوط بهآزمون آیلتس یو کی وی آی UKVI از شما انتظار می رود: 

•    گوش دادن و پاسخ دادن به زبان گفتاری شامل روایات ساده، بیانیه ها، پرسش ها و دستورالعمل ها

•    با اطلاعات اولیه، احساسات و نظرات در مورد موضوعات آشنا صحبت کنید

•    با فرد دیگری در موقعیت مشابه در مورد موضوعات آشنا ارتباط برقرار کنید.

سطح A2

در A2 از شما انتظار می رود روی موارد زیر تمرکز کنید:

•    گوش دادن و پاسخ به زبان گفتاری، از جمله اطلاعات ساده، روایت های کوتاه، توضیحات و دستورالعمل ها

•    انتقال اطلاعات، احساسات و نظرات در مورد موضوعات آشنا

•    با یک یا چند نفر در یک موقعیت آشنا گفتگو کنید تا درک مشترکی در مورد موضوعات آشنا ایجاد کنید.

سطح B2

در B1 مربوط به آزمون آیلتس یو کی وی آی UKVI باید روی موارد زیر تمرکز کنید:

•    گوش دادن و پاسخ دادن به زبان گفتاری، از جمله اطلاعات و روایت‌های ساده، و پیروی از توضیحات و دستورالعمل‌های مستقیم

•    با استفاده از تشریفات مناسب، اطلاعات، احساسات و نظرات خود را در مورد موضوعات آشنا به اشتراک بگذارید.

•    با یک یا چند نفر در یک موقعیت آشنا صحبت کنید، نکات مرتبط را بیان کنید و به گفته های دیگران پاسخ دهید تا به درک مشترکی در مورد موضوعات آشنا برسید.

جمع بندی

برای آمادگی در آزمون آیلتس یو کی وی آی UKVI می توانید مشاوره های لازم را از کارشناسان دریافت کرده و با آمادگی کامل در این برنامه شرکت کنید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد